Оновлено
2018-04-06
17:30:44

Facebook



Новини

2017:05:16
До уваги студентів!  

Поморська академія в Слупську (м. Слупськ, Польща) розпочинає прийом документів від  студентів нашого університету на семестрове навчання в рамках програми прямої  мобільності у зимовому семестрі (01.10.2017 - 31.01.2018).

 

Координатором студентського обміну в Поморській академії є пані Мирослава Булка-Максисько (Відділ із питань освіти та студентів;

тел. +48 59 8405 936; Е-mail: miroslawaк’њ@«K±[apsl.edu.pl).

 

Зацікавлені студенти повинні надіслати пакет заповнених, підписаних у декана (з печаткою факультету) та координатора ВМЗ (з печаткою) і відсканованих у форматі PDF документів на адресу відділу міжнародних зв’язків: interofк’њ@«K±[chnu.edu.ua (з поміткою «для Я.П.Редькви») 

 

до 25 червня 2017 р. 

 

Відбір триватиме до 30 червня 2017 р. (у разі виникнення конкурсу визначальним буде рейтинг студентів на окремо взятому факультеті). 

 

Перелік предметів, які пропонує Поморська академія, можна знайти за посиланням: http://international.apsl.edu.pl/index.php/ua/inszi-obmini/dowgostrokowi/katalog-kursiv  

 

Необхідні документи перед початком навчання:  

  • Заява, заповнена (за допомогою комп’ютера) латинськими літерами згідно  з даними в паспорті (просимо звернути увагу, щоб усі літери у прізвищі студента були вписані згідно з паспортом). Документ обов’язково підписує координатор  з ВНЗ–партнера; 
  • Програма навчання – предмети, які студенти вибирають виключно з каталогу курсів (документ обов’язково підписує декан та координатор з ВНЗ-партнера. Cтудентам необхідно обрати кількість предметів, яка дорівнює 30 кредитам ECTS).
  • Скан першої сторінки закордонного паспорта. 

 

Скановані версії документів 30.06.2017 будуть централізовано відправлені до Поморської академії на електронну пошту: miroslawaк’њ@«K±[apsl.edu.pl для остаточного затвердження та підготовки запрошення для отримання навчальної візи. 

 

Необхідні документи після приїзду до Поморської академії в Слупську: 

1. Паспорт з навчальною візою на період перебування протягом семестру  (допомагає ВМЗ ЧНУ). 

2. Страховий поліс, який покриває весь термін перебування в ПА. 

3. Оригінали документів (Заява, Програма навчання). 

4. 1 фотографія для студентського квитка.

5. Довідка від лікаря про те, що студент може брати участь у заняттях під час  обміну. 

6. Довідка з деканату про статус студента ЧНУ. 

 

Усіх зацікавлених просимо не зволікати з поданням документів!!!  

 

Графік консультацій у ВМЗ

Понеділок (15.00 – 16.30) 

Четвер (15.00 – 16.30)

  Назад
Архів
Ваші зауваження, запитання та пропозиції:webmasterк’њ@«K±[chnu.edu.ua
 © 1999-2015 Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Програмування: Крамар А.В. Дизайн: Антонюк А.М.