Оновлено
2020-12-30
17:30:44

Facebook Instagram






Новини

2020:08:21
Конкурс на посаду PR-менеджера/менеджерки (концепція, реалізація) у міжнародному освітньому диджитал-проєкті "Вимірюючи Гетто: Гродно - Чернівці - Кишинів" 

Короткий опис проекту


У супроводі істориків, мультиплікаторів громадянського суспільства та експертів з інформаційних технологій студенти з України, Білорусі та Молдови проведуть декілька семінарів з історії гетто у своїх містах, одноосібно або в малих групах розроблять власні мікропроекти та презентують результати в школах та інших навчальних закладах.



План реалізації проекту:
•    Семінар-відкриття (3 дні, вересень - жовтень 2020)
•    веб-сторінка проекту
•    мікропроекти та місцеві семінари (жовтень - листопад 2020 р.)
•    віртуальне спілкування та обмін досвідом з учасниками інших двох міст (6 онлайн-зустрічей)
•    віртуальний тристоронній семінар (3 дні, листопад - грудень 2020)
•    поширення проекту у школах та інших навчальних закладах (грудень 2020 р.)



Опис завдання PR-менеджера/менеджерки:
Для цього онлайн-проекту повинна бути розроблена та впроваджена ефективна концепція PR-супроводу. Концепція розробляється українською стороною, але впроваджується в усіх трьох містах-учасницях (у Гродно та Кишиневі її впровадженням займатимуться залучені місцеві фахівці). Знання англійської мови на високому рівні є обов'язковим.



Усі складові проекту повинні отримати якісний медійний супровід та бути цілеспрямовано донесеними до широкої громадськості країн-учасниць та Німеччини. Це передбачає підготовку змістовного контенту та інформативних зображень, а також використання якомога ширшого спектру інформаційних каналів (соціальні медіа, Інтернет-ЗМІ тощо).



Якщо Вас цікавить ця робота, будь ласка, надішліть Ваше резюме (максимум 2 сторінки) до 1 вересня 2020 року керів-никам проектної групи: Сергій Луканюк (s_lukanjuk§к«aьl@вY|yahoo.de), Микола Кушнір (mkuschnir§к«aьl@вY|ukr.net) та Маркус Вінклер (winkler§к«aьl@вY|ikgs.de)


 
Будь-ласка, висвітліть у резюме наступні питання:
- Який досвід Ви маєте у області Public Relations?
- Як і якими засобами Ви плануєте документувати проект?
- Як і через які канали Ви будете доносити проект до (широкої) громадськості потрібних країн?
- Як Ви збираєтеся привернути увагу журналістів та ЗМІ до проекту, щоб він отримав максимально широке висвітлення?
- Які ще ідеї можуть сприяти успіху Вашого PR-плану?



Переможцеві конкурсу гарантується адекватний гонорар.

Проект Інституту німецької культури та історії Південно-Східної Європи університету Людвіга Максиміліана м. Мюнхен, Музею історії та культури євреїв Буковини (Чернівці), Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Державного університету Республіки Молдова (Кишинів) і ГНО «Третій Сектор – Центр інформаційної підтримки громадських ініціатив» (Гродно).

 

За підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини
Програма «Розбудова співпраці з громадянськими суспільствами у країнах Східного партнерства та в Росії» #CivilSocietyCooperation

 

  Назад
Архів
Ваші зауваження, запитання та пропозиції:webmaster§к«aьl@вY|chnu.edu.ua
 © 1999-2015 Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Програмування: Крамар А.В. Дизайн: Антонюк А.М.